Winkelmand

Bezorgen

Bezorgen
Het is op dit moment alleen mogelijk om je bestelling in Nederland te laten bezorgen. Voor bestellingen betaal je geen losse verzendkosten. De verzendkosten zitten gedeeltelijk in de productprijs inbegrepen. Het andere deel van de verzendkosten betalen wij zelf om deze kosten schappelijk te houden voor onze klanten.

Bezorgtermijn
De verwachte bezorgtijd staat per product aangegeven op de productpagina. In de meeste gevallen is dit binnen een paar werkdagen. De bezorgtijd verschilt per product. Het is namelijk afhankelijk van de voorraad en of dit door een verkooppartner wordt geleverd of rechtstreeks door Cadeaumatch.nl.

Bestelling ontvangen
Het is mogelijk dat je bestellingen in meerdere delen wordt bezorgd. We werken met verkooppartners die hun product rechtstreeks naar jou sturen. Het kan daardoor ook goed mogelijk zijn dat de producten via verschillende bezorgdiensten worden geleverd. Je ontvangt in alle gevallen altijd een track & trace code waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Hier zie je ook of je eventueel kunt kiezen voor afhalen bij een bezorgpunt en wat er met jouw bestelling gebeurt als je niet thuis bent. Het is in de meeste gevallen niet mogelijk om je bestelling op een postadres te laten bezorgen.

Bestelling wijzigen
Je bestelling wijzigen? Dit kan alleen als het nog niet is verzonden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Gezien snelheid hierbij van belang is, kun je het beste contact opnemen via Whatsapp op 06 18 12 42 92 . Als dit niet mogelijk is kun je ook contact opnemen via info@cadeaumatch.nl.
Als je een verzendbevestiging hebt ontvangen is het niet meer mogelijk om je bestelling te wijzigen. In sommige gevallen is het mogelijk om je adres via de track & trace code aan te passen. Als je de verzendbevestiging nog niet hebt ontvangen gaan we onze uiterste best doen om je wijziging door te voeren. We kunnen echter niet garanderen dat dit altijd lukt.

Pakket niet ontvangen
In een zeldzaam geval kan het voorkomen dat je het pakket niet op de verwachte bezorgtijd ontvangt. Controleer het volgende:

  • Klik op de track & trace code en kijk of de bezorgstatus is veranderd. Mogelijk zie je een nieuwe bezorgtijd of is het pakket elders afgeleverd.
  • Kijk in de bestelbevestiging die je per mail hebt ontvangen en via de track & trace code of het volledige bezorgadres goed staat ingevuld.
  • Controleer of er een niet-thuis bericht in je brievenbus ligt. De bezorger heeft het pakket dan niet aan je af kunnen leveren. Via de code op het briefje kun je zien wat de vervolgstap is.

Geeft dit geen duidelijkheid? Wacht dan nog even af. In de meeste gevallen wordt je bestelling alsnog de volgende werkdag bezorgd. Heb je na 5 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Krijg je het perfecte cadeau niet gevonden?

Hoe werkt Cadeaumatch.nl

Om je te helpen met nog sneller en makkelijker zoeken werken wij met positieve en negatieve tags. Deze kun je invoeren in de cadeauvinder op de homepage of selecteren in onze webshopomgeving in het overzicht bovenin of onder de individuele producten. Zo kun je nog gerichter zoeken.

Door een ‘positieve tag’ in te voeren zie je enkel producten die aan deze tag voldoen en zoek je heel gericht op deze tag. Je sluit dus producten in. Dit is vooral handig als je nog specifieker wilt zoeken dan met onze filters mogelijk is. Met negatieve tags sluit je producten uit die je niet wilt zien. Hiermee kun je sneller tot een relevante selectie komen. Weet je bijvoorbeeld dat de ontvanger van jouw cadeau wél van reizen houdt, maar niet van boeken? Dan voer je reizen bij de positieve tags in en boeken bij de negatieve tags. Je ziet dan alle producten uit de categorie reizen, met uitzondering van boeken.

Als je bij de resultaten een product ziet waar je meer van wilt zien, misschien iets leuks waar je zelf niet op was gekomen, dan kun je bij het betreffende product kijken welke tags hierbij horen. Je kunt vervolgens een of meerdere van deze tags activeren om zo meer van dit type product te zien. Andersom kun je ook tags uitsluiten als je een product ziet dat je niet bevalt of een producttype dat te veel wordt getoond in je zoekresultaten. Zo voorkom je dat je meer van zulke producten ziet.

Tags kunnen betrekking hebben op verschillende kenmerken van een product. Enkele voorbeelden zijn: verwijzen naar een hobby zoals tekenen, verwijzen naar een kenmerk zoals duurzaam of verwijzen naar een bekend merk zoals Lego.

Heb je niet genoeg tijd of weet je écht niet wat voor cadeau je wilt kopen? Dan kun je wel wat hulp gebruiken! We helpen je graag met onze persoonlijke cadeauvinddienst. Tegen een betaalbare prijs zoeken wij aan de hand van jouw wensen een geschikt cadeau. Je hoeft dus alleen maar je wensen door te geven, wij doen de rest.

  • We gaan direct voor je aan de slag
  • We nemen je al het werk uit handen
  • Bespaar tijd door ons team voor je te laten zoeken
  • Krijg een persoonlijke cadeauvinder uit het team
  • We vinden een cadeau waar je zelf niet snel op zou komen

Op cadeaumatch.nl kun je verlanglijstjes aanmaken. Je voegt een artikel aan je verlanglijstje toe door op het hartjesicoon op de productpagina te klikken. Je vindt je verlanglijstjes terug in je account of rechtsboven in de navigatiebalk. Je kunt deze op twee verschillende manieren gebruiken. Bewaar producten die je aan iemand (of jezelf) cadeau wilt geven. Dit kan handig zijn als je je nog aan het oriënteren bent en pas later iets wilt kopen. Als persoonlijke verlanglijst om met anderen te delen. Je kunt de door jou gemaakte lijst via WhatsApp, e-mail of op verschillende andere manieren delen. Een handig manier om je wensen door te geven. Handig voor je verjaardag of kerst en Sinterklaas. Je kunt de producten zelfs rangschikken en zo je favoriet(en) aangeven.

Bestellingen en bezorgen

Ja, je kunt ook als gast bestellen. Je profiteert dan niet van de voordelen van een account, zoals al jouw bestellingen op één plek inzien en verlanglijstje aanmaken.

Voor bestellingen betaal je geen losse verzendkosten. De verzendkosten zitten gedeeltelijk in de productprijs inbegrepen. Het andere deel van de verzendkosten betalen wij zelf om deze kosten schappelijk te houden voor onze klanten.

Ja, dat kan. Je factuuradres en bezorgadres hoeven niet hetzelfde te zijn. Vul bij het afronden van je bestelling het gewenste bezorgadres in. Dit adres is voor je hele bestelling. Als je bestelling uit meerdere delen bestaat is het niet mogelijk om het bezorgadres per product te laten afwijken. Je kunt in dat geval het beste losse bestellingen plaatsen.

Welke betalingen accepteren wij

Je kunt betalen via iDeal, PayPal, Apple Pay, Creditcard en achteraf betalen via Klarna.

Ja, dit kan. Achteraf betalen gaat via Klarna, selecteer dit als betaalmethode tijdens het afrekenen. Je dient de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te betalen.

Algemene vragen

Ja, retourneren is gratis. De retourtermijn is 30 dagen.

Ja, alle prijzen op cadeaumatch.nl zijn inclusief BTW.  Je vindt de BTW terug op je factuur.

Wettelijke garantie
Voor alle producten die je online koopt geldt een wettelijk garantie. Dit houdt in dat je artikel moet voldoen aan wat er beloofd is en wat je redelijkerwijs van het artikel mag verwachten. Wat je mag verwachten hangt af van het merk, de prijs, de belofte van de verkoper, de informatie op een productpagina of belofte in een reclame. Als je product tijdens normaal gebruik toch kapot gaat, heb je mogelijk recht op een gratis reparatie of vervangend product. De garantieduur is minimaal 6 maanden. De daadwerkelijke garantieduur verschilt per product.

Fabrieksgarantie
Naast wettelijk garantie heb je ook vaak recht op fabrieksgarantie. Ook hier geldt dat je bij normaal gebruik recht hebt op een reparatie of vervanging. Dit geldt dus niet als het artikel door je eigen toedoen defect is geraakt. De termijn van de fabrieksgarantie kan verschillen, vaak is dit 1 tot 2 jaar. Je vindt informatie over de fabrieksgarantie van het door jou gekochte product op de productpagina. Bij defecte artikelen wordt er vaak gebruikgemaakt van de fabrieksgarantie. Deze is namelijk vaak makkelijker en sneller afgehandeld dan je wettelijke garantie. Maar let er wel op dat je in sommige gevallen zelfs na het verlopen van een fabrieksgarantie nog recht kunt hebben op je wettelijke garantie

× Ik heb een vraag